divendres, 5 de maig del 2023

EL CLUB DEL ODIO

"El club del odio" (Beth de Araújo, 2022) és un bon exemple de la predilecció de Blumhouse pels arguments que, amb l'excusa del thriller de terror, denuncien la polarització de la societat nord-americana. 

Aquí, els monstres són unes a priori simpàtiques mestresses de casa que munten un club en defensa de la seva herència ària (sic). La creu gammada dibuixada sobre el pastís o la salutació romana poden semblar un joc, però les ganes de gresca les conduiran a una expressió del seu odi força més visceral. 

Filmada en un únic pla-seqüència, les converses durant el berenar en què intercanvien els seus punts de vista convoquen molt més horror que un desenllaç previsible.

 

6 comentaris:

Trecce ha dit...

Interesante y llamativa.

ricard ha dit...

Sí, no es redonda pero es curiosa.

El Demiurgo de Hurlingham ha dit...

Noto que esta película está siendo reseñada en los blogs que frecuento.
Parece interesante, por el trailer. Como que esas mujeres, en apariencia agradables, están por desatar un gran desastre.
Y me gustan los planos secuencia.
Saludos.

ricard ha dit...

Aunque su tercio final me pareció demasiado previsible, la presentación de estas amas de casas supremacistas está lograda y resulta terrorífica.

Saludos.

Fran ha dit...

Hola Ricard!
Me dejo una sensación extraña, lo deseable hubiera sido que esto se tratara simplemente de una ficción pero me parece que no, al otro lado del charco hay que ver como están algunas cabezas...
Saludos!

ricard ha dit...

Eso es lo malo, que seguro que hay bastante gente como las descerebradas que aparecen en la película.

Saludos.