dimarts, 20 de desembre del 2022

MANTÍCORA

"Mantícora" té l'estructura d'un drama romàntic tradicional, però Carlos Vermut, fidel a les seves premisses estilístiques i temàtiques, perverteix tots els elements que el componen i enfronta l'espectador a la incomoditat del tabú; un tabú que ja treia el nas en el seu primer treball, "Diamond Flash", i que aquí centra la trama. I no diré més, que m'han prohibit fer espòilers.

7 comentaris:

Pedro Rodríguez ha dit...

De inteligente arquitectura narrativa pero filmada con gran sencillez y concreción, Vermut nos muestra cómo el deseo puede llegar a ser algo monstruoso.

Un abrazo.

Trecce ha dit...

Un planteamiento que seguramente incomode a más de uno.

Cinefilia ha dit...

La tinc pendent. A veure si aprofito durant aquests dies de vacances.

Una abraçada i bones festes.

Rajani Rehana ha dit...

Great blog

ricard ha dit...

Pedro: O de cómo la monstruosidad puede ser una pesada carga (y eso, pese a que el protagonista se gana la vida dibujando monstruos: una de las muchas paradojas que surgen de un film sencillo sólo en apariencia).

Trecce: Por supuesto.

Juan: És un pèl depriment, però molt bona.

Rajani: De nuevo, gracias.

Una abraçada i, a tots, molt bones festes.

Gerard Knob Rite ha dit...

Excepcionalment atrevida en el plantejament però completament coherent en la seva forma. Vermut executa amb pols de cirurgià.

ricard ha dit...

Ben cert.