dimarts, 2 d’abril del 2019

ENTRE DOS AGUAS


A "Entre dos aguas" (2018), retrobem l'Isra de "La leyenda del tiempo" (2006), ara més crescudet però igualment desorientat, enfrontat a mil i una dificultats després de sortir de la presó.

Novament, Isaki Lacuesta juga a esborrar la frontera entre realitat i ficció i disposa d'un no-actor genial, l'Israel Gómez Romero potser fent de si mateix o potser no, en qualsevol cas superb. La resta és un retrat hiperrealista de gent que es busca la vida i que viu en els marges d'una societat illenca que no ofereix gaires oportunitats més enllà del tràfic de narcòtics.

2 comentaris:

Beatriz Lopes ha dit...

Precioso, me ha encantado el post, hace mucho no venía y ahora te sigo, creo que no soy de leer este tipo de libros sinceramente algo no me llama la atención de todos modos gracias.

Que tengas un buen día, un saludo.

¿Estoy haciendo un sorteo quieres participar?, ¡Solo aprieta el link de abajo!

https://geeky-freeky.blogspot.com/2019/04/sorteo-figuras-de-fortnite.html

Bye bye.

ricard ha dit...

Gracias, también te sigo.

No soy un experto en el tema Fortnite pero tengo a uno muy cerca y se lo propondré.

Saludos.