dissabte, 19 de desembre del 2015

OCHO APELLIDOS CATALANES


La pluja de males crítiques no ha afectat la taquilla de la continuació d'"Ocho apellidos vascos", de la qual cosa em congratulo ja que, com vaig manifestar en el post corresponent, els responsables em cauen força simpàtics.

Les escenes a Sevilla d'"Ocho apellidos catalanes" són divertidíssimes i és veritat que el ritme decau quan els protagonistes viatgen a terres gironines per impedir el casament entre Amaia (Clara Lago) i Pau (Berto Romero), però el guió de Cobeaga i San José no reposa tant en els tòpics com en les situacions i ridiculitza els hipsters tant o més que els catalans; la qual cosa no és en sí cap mèrit però demostra que -tot i l'evident oportunisme i certa precipitació que llasten el projecte- no han optat pel camí més còmode i han volgut fer una comèdia clàssica a l'estil de la precedent.

2 comentaris:

Pedro Rodríguez ha dit...

No encuentro demasiada gracia a estos inventos y, salvo Karra Elejalde en el plano interpretativo y Clara Lago por otros y diferentes motivos, la función apenas me arranca un esbozo de sonrisa y el argumento me resulta tan pueril como inane. En el género de la comedia me quedé en los Monty Python, y las dos últimas películas que me han hecho reír a carcajadas limpias fueron El gran Lebowski y Borat... y ya ha llovido.

Un abrazo

ricard ha dit...

Desde luego, Karra Elejalde es lo mejor de la cinta.

Yo me reí a carcajadas con la última de Torrente.

Un abrazo.