dimecres, 29 de febrer del 2012

RANGO


Tot i que em sap greu per "Chico y Rita", no trobo immerescut l'Òscar atorgat a "Rango" (Gore Verbinski, 2011), una paròdia del western spaghetti protagonitzada per un camaleó i altres habitants del desert, que inclou homenatges a "Star Wars" o a l'escena dels helicòpters d'"Apocalypse Now", divertida i d'una lluentor formal aclaparadora. "Chico y Rita" era més modesta; potser també més emocionant, però els acadèmics han escombrat cap a casa i han premiat la professionalitat de Verbinski, un senyor que mostra més talent en el terreny de l'animació que quan naufraga intermitentment amb els seus "Piratas del Caribe".

3 comentaris:

Angélica Oliveira ha dit...

Holaaa!
M'hagués agradat que "Chico y Rita" tingues l'estatueta daurada però no va ser així...jejejejeje
Encara no he vist "Rango" confesso que no em va atraure l'atenció.
Una abraçada!

Sandra Mantas ha dit...

Doncs no se si tenia mal dia, però el dia que la vaig anar a veure al cine després de la primera mitja hora em vaig aburri i molt. A la meva dona en canvi sí li va divertir, i en general, sento que la gent no té massa coses dolentes a dir, així que potser vaig ser jo. Pero consequent, em va saber greu que li tregfés l'Oscar a "Chico y Rita" que si em va agradae. Una abraçada.

ricard ha dit...

Angélica: No té l'encant de "Chico y Rita", però és divertida. Una abraçada, maca!

David: Jo la vaig trobar divertida, però cal dir que la vaig veure per televisió i en dues sessions. La meva dona se'n va anar a dormir i no sap/no contesta. Una abraçada.