divendres, 5 d’agost del 2016

INFIERNO AZUL


Jaume Collet-Serra, català afincat a Hollywood, porta uns quants anys demostrant el seu bon ofici en sèries B de terror, com les notables "La casa de cera" (2005) i "La huérfana" (2009), i thrillers protagonitzats per Liam Neeson, a un pas de la caricatura però força entretinguts, sobretot "Sin identidad" (2011).

Ara s'atreveix amb un film de suspens que recorda molt el "Tiburón" de Spielberg i que no el farà oblidar però que resulta notable a pesar de limitar la seva anècdota a una situació única i quasi un únic personatge (humà, perquè el tauró que es vol cruspir la surfista atrapada sobre una roca i la gavina que li fa companyia són tan protagonistes com la noia, una guapa i esforçada Blake Lively).

També té un petit paper Óscar Jaenada, un altre català perdut a les Amèriques.

2 comentaris:

Pedro Rodríguez ha dit...

Lo escribí en mi crítica: Jaume Collet-Serra (por quien siento debilidad) juega con el espacio y el el tiempo en un ejercicio que pulsa los códigos del suspense con varios elementos básicos muy bien aprovechados: una mujer herida, un pequeño islote, la vigilia de un tiburón que huele su sangre y una marea que sube hasta hacer invisible la roca.

Un abrazo.

ricard ha dit...

Desde luego es un director simpático. Y es cierto que la película sabe jugar con muy pocos elementos, lo que constituye su principal mérito.

Un abrazo.