dimarts, 20 de desembre del 2022

MANTÍCORA

"Mantícora" té l'estructura d'un drama romàntic tradicional, però Carlos Vermut, fidel a les seves premisses estilístiques i temàtiques, perverteix tots els elements que el componen i enfronta l'espectador a la incomoditat del tabú; un tabú que ja treia el nas en el seu primer treball, "Diamond Flash", i que aquí centra la trama. I no diré més, que m'han prohibit fer espòilers.

7 comentaris:

  1. De inteligente arquitectura narrativa pero filmada con gran sencillez y concreción, Vermut nos muestra cómo el deseo puede llegar a ser algo monstruoso.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Un planteamiento que seguramente incomode a más de uno.

    ResponElimina
  3. La tinc pendent. A veure si aprofito durant aquests dies de vacances.

    Una abraçada i bones festes.

    ResponElimina
  4. Pedro: O de cómo la monstruosidad puede ser una pesada carga (y eso, pese a que el protagonista se gana la vida dibujando monstruos: una de las muchas paradojas que surgen de un film sencillo sólo en apariencia).

    Trecce: Por supuesto.

    Juan: És un pèl depriment, però molt bona.

    Rajani: De nuevo, gracias.

    Una abraçada i, a tots, molt bones festes.

    ResponElimina
  5. Excepcionalment atrevida en el plantejament però completament coherent en la seva forma. Vermut executa amb pols de cirurgià.

    ResponElimina