dimarts, 5 de maig del 2026

DEVUÉLVEMELA

Vaig dir al seu dia que "Háblame", dirigida per Danny i Michael Philippou, de la qual tothom parlava bé, m'havia decebut. Però "Devuélvemela" (2025) em torna la confiança en aquests germans australians. 

És una mena de conte de Hansel i Gretel barrejat amb una història força inquietant de màgia negra i fenòmens paranormals. A diferència del títol precedent, els joves protagonistes semblen més normals, tot i que el germà arrossega traumes de petit i la noia és pràcticament cega; el suspens i el gore funcionen i Sally Hawkins ("La forma del agua") brinda una gran interpretació de la pertorbada tutora.

2 comentaris:

  1. No son mis temas preferidos, pero está bien que remonten.

    ResponElimina
  2. En cierta manera, estoy de suerte, porque el terror es uno de mis géneros favoritos y está pasando por sus mejores momentos (¿reflejo una vez más de los miedos de una sociedad que afronta el futuro con incertidumbre?).

    ResponElimina